-Sen bana, "Düşünmeme özgürlüğümü kullanmak istiyorum" dedim diye kızdın değil mi?
-Sence düşünmemek bir özgürlük mü peki?
-Kafan rahat olur. Kuşlar gibi özgür olursun.
-Kuşlar ne gibi özgür peki?
-Kanatları var Filozof. İstedikleri yere uçuyorlar. Herkes kuşların özgür olduğunu bilir.
-Kanatları var evet. Uçabiliyorlar... Ama istedikleri yere değil; uçmaları gereken yere!