Venedik’te sandalla gezmeden , piramitlerde poz vermeden , havanada klasik arabalarla gezmeden , Tokyo’da üstü açık arabayla hız yapmadan , Lhasada manastır suyu içmeden , hele de en hassas noktam kuzey ışıklarını görmeden ve daha sayamadığım 50 ülke görmeden ölmemeliyim bence ..