Ozan

Ozan
@Ozan211
Derin bir hüzün var, dünya ile aramda.
“Yeterince kitabın var” diyenlere cevabımız hazır.
size bir çiçeği anımsatayım diye bir bahar dalına asacağım kendimi.
Pir Sultan çok güzel özetlemiş bu günleri. “Bir halden anlamaz cahile, kul eyledin zaman bizi.”
Müthiş bir iletişimsizlik var. Kimse kimseyi dinlemiyor, dinleyen yanlış anlıyor, yanlış anlayan özür dilemiyor üste çıkmaya çalışıyor. Egolar savaşının ortasındayız.
“Darda kalanların bir merhabaya bile ihtiyaçları vardır." Gönenli Mehmed Efendi