Ozan

Ozan
@Ozan211
Olması en zor şey, olmadığın bir şey olmaktır.
“Yeterince kitabın var” diyenlere cevabımız hazır.
Bir kış sabretmişsin de tam çiçek açacakken dolu vurmuş gibi oluyor bazen hayat.
Yaşamım bir yerlere akıp gidiyordu ama nereye gittiğini bilmiyordum.
Çok kalitesiz bir hayatı çok pahalıya yaşıyoruz.
Öyle günler gördüm ki, aydın gökler kararıp Bahtım bir bulut gibi üstüme çöker oldu, Her gözümü yumunca tanıdık yüzler görüp, Hayaller alev alev beynimi yakar oldu. Ümitsizlik, gariplik dört tarafımı sarıp Yüzüm sırıtsa bile, içim yaş döker oldu. -Sabahattin Ali