Yazarı Pınar Özen'in tüm gelirini KAHEV( Kadın Hekimler Eğitime Destek Vakfı)e bağışladığı kitap, bir solukta okunabilecek akıcılıkta, sürükleyici bir roman.
Ünlü bir gazetecinin ünlü bir yazarla röportaj yapmak için çocukluğunun geçtiği kasabaya yıllar sonra dönmesiyle başlıyor herşey. Orda bıraktığı eski arkadaşları ve şimdi yeni yerleşenlerlerle birlikte gizemli bir serüven başlıyor. Kasabayı terketme sebebi de olan aynı zamanda kendini suçlu hissettiği kötü bir olayın da sırrı çözülüyor.
Kitapta; temiz doğa bilinci var, kuantum fiziği işleniyor(kötü enerjiyi temizleyen orgonit'i öğrendim), ne kadar az eşya o kadar huzur mantığı var, gizem var, aşk var, arkadaşlık var, polisiye var, dedikodu var, temiz enerji bilinci var... var da var...
Daha ne bekliyorsunuz..
Herkese merhaba. Bugün size muhteşem bir kitapla geldim. Ben o kadar etkilendim ki, alın alın alın ve okuyun diyorum. Bu kitabı okurken neler yaptım neler. Orgonit'in ne kadar önemli olduğunu öğrendim bu kitap sayesinde ve hemen orgonit kolye siparişi verdim. Evde ada çayı yakıp bütün odaları dolaştım. Bütün negatif enerjilerin gidip iyi enerjilerin bana gelmesi niyetiyle.... Eğer sizde benim gibi enerji, spiritüal boyuta inanıyorsanız tam sizlik. Onun dışında duyarlı olmamız gereken o kadar çok konuya değinmiş ki yazar, kitabı okurken eşime sürekli bu kitap bir harika deyip durdum. #kitabınkonusu Gazeteci olan Öznur Özdoğan, ünlü bir yazarla röportaj yapmak için çocukluğunun geçtiği ilçeye gidiyor. Gidiyor gitmesine ama yazar ortalarda yok. Kimse bilmiyor nerede olduğunu. Öznur bu işi çözmek için önceden inanmadığı birçok mistik olaya şahit oluyor.
.
Hem de bunu polisiye/gizem tarzıyla harmanlamış yazar. Kesinlikle tavsiye ediyorum.