Bu kitabı mutlaka okuyun. Devam edecek gücü bulamadığınızda, kendinizi yalnız hissettiğinizde, iyiliği başkalarından beklediğinizde ve dünyada sevgiden çok nefretin olduğunu düşündüğünüzde… bu kitap bu yanılgılarınızın hepsini ortadan kaldıracak, pozitif, sıcacık bir kitap. Her satırın altını çizmek isteyeceksiniz.