"Ya muhterem, beni kadınlarla baş başa bırakıp kaçtınız,
burada maç seyrediyorsunuz teessüf ederim."
"Estağfurullah Ahmet Bey, yemeği bölmek istemedik, biz
baba oğul biraz hızlı yiyoruz da."
"Hiç sağlıklı değil."
"Hem siz futbolu pek sevmezmişsiniz diye duyduk."
"Olur
muu,
fanatik Beşiktaşlıyım ben."
"Öyle mi, Allah Allah?"
"Baba Quaresma sahada yürüyor, koşmuyor yine.
"Allah belasını versin onun!"
"Ahmet Bey sakin olun."
Ya ne sakini ya, geldiğinden beri top mu oynadı bu Quosimodo!!"
"Quasimodo??"
"Bence,bizi yöneten siyasetçiler başımızda olduğu müddetçe, biz asla adam olamayacağız dayıcığım. Çünkü kendilerini hâşâ Allah'ın yerine koydukları için biz Müslümanların da gerçek kıblesi şaştı. Allah'a tapacağımıza, bir futbol takımını tutar gibi gidip bu adamlara tapıyoruz. Yoksa yanılıyor muyum?"