Mitolojik tarzda okuduğum ilk roman.. Çok bayıldım diyemeyeceğim ama fena değildi, belki bu tarzda daha iyisi vardır. Okuyacaklar için tavsiye: kitabın sonunda karakter ve olayın geçtiği yerler ile ilgili ayrıntılı açıklama var ben sonradan farkettim, okurken unutulan karakterlerle ilgili bakılabilir. İyi okumalar:)