"Sadece bu alanda zayıfım," diye birini düşünün. Böyle bir şey
olamaz ki! Her, düşük standart performansinizi olumsuz etkileyecektir. Neden mi? Çünkü yapabileceğinizden azını yapmak kendinize güveninizi azaltır. Kendine güven eksikliğiyse başarinın karşısındakini en büyük engeldir.
Yaşamı hiç böyle düşünmüş müydünüz? Yaşam işte böyle verimli ve her zaman heyecanlı olabilir. Bir yıl daha yaşamakla yetinmeyin. Yılları toplayın ve bir sonrakine yatırın, Biriyle öylesine
konuşmayın. Geçmişteki sohbetlerinizi toplayın ve bunları bir sonrakine yatırın.
"Harcanmış bir güne bakıp bunun bir zararı olmayacağını düşünmek tehlikelidir. Ne de olsa sadece bir gündü. Ama bu günleri
toplayp bir yıl, yılları toplayıp bir ömür elde ederseniz bugünün
küçük başarısızlıklarını tekrar etmenin hayatınızı nasıl da kolayca
büyük bir faciaya dönüştüreceğini belki de anlarsınız
Başarı da ayni şekilde ama tersten işler. On telefon görüşmesi
yapmayi planlayip bunu aşarak on bes görüşme yaparsanız bugün
beş görüşşme ileride olursunuz. Mektuplarınız ve birikim planlarınız
için de aynısını yaparsanız gayretinizin meyvelerinin bir yıl ve sonunda bir ömür boyunca nasıl da biriktiğini göreceksiniz
Disiplin her kapıyı açar. "