27 yaşında bir kız arkadaşım, “Hayatımda ilk kez bir erkek bana kendimi değerli hissettirdi.” dedi. Buradan anlıyorum ki,toplumda kadınlar kendilerini değerli hissettirecek erkeklerle çok az tanışıyorlar. Erkekler aşkı “kadınsı” gördükleri için, aşkı da kadını da küçümsüyorlar.