Olgunlaşmak her bitişten yeni bir başlangıç yaratmaktır . Eskiyi unutmak , ama eskinin deneyiminden faydalanmak , onun korkusu ve kaygısından değil onun dönüştürücü gücünden faydalanmaktır . Gelişimini tamamlayan bir ilişkiden, bir büyüme serüveninden çıktıktan sonra yola başka türlü de devam edebilme ihtimalinin olduğunu görmektir. Ayrılıkların da bir bitiş olmayacağını bilmektir .