Hiç bir şeyden çekmedi dünyada
nasirdan çektiği kadar;
hatta çirkin yaratıldığından bile
o kadar müteessir değildi.
Kundurasi vurmadigi zamanlarda
anmazdı ama Allahın adını,
gunahkar da sayilmazdi.
Garip mefhumu üzerine bugün bir yazı yazmaya kalksam herhalde aynı şeyleri yazmam. Ama bundan dolayı kim beni haksız bulabilir? Onlari bes sene evvel yazmıştım. Beş sene sonra aynı şeyleri söyleyecek olduktan sonra ne diye yaşadım?
"Işsiz kalırsam" diye düşündü 22 yaşında,
"Işsiz kalirsam" diye düşündü 23 yaşında,
"Işsiz kalirsam" diye düşündü 24 yaşında,
Ve zaman zaman işsiz kalarak
"Işsiz kalirsam "diye düşündü 50 yaşına kadar.
51 yaşında "ihtiyarladim" dedi,
"babamdan bir yıl fazla yasadim"
Şimdi 52 yaşındadır.
Issızdır.
Şimdi merdivenlerde durup kaptırmış kafasını,
düşüncelerin en tuhafına:
Kaç yaşında öleceğim?
Olurken uzerimde yorganim olacak mi?