Yeşim’in hangi yaşadığı daha çok içimiz buruktu hangisi daha çok beni sızlattı ne desem bilemedim. Babaannesi ile yaşadıkları mı yoksa Tibet ile evliliğindeki yalnızlığı mı yoksa geç de olsa birbirlerini yaşayabilmeleri mi? Her noktasında kendimi buldum tekrar tekrar yaşadım.
Henüz TanıştıkTuğba Bağırgan · Librum Kitap · 202439 okunma
Çok keyifle okuduğum bir kitap nasıl bitti anlamadım. Dawn, Wayt ve en çokda Win beni yaşadıklarıyla etkiledi. Keşke dememek için aklının bir köşesinde kalmaması için hayatını değiştireceğini bilsende geçmişte bıraktığın kişiye gidermiydin?
İki Yol KitabıJodi Picoult · April Yayıncılık · 202563 okunma