Bana Allah'ın varlığı için sebep soranlara diyo- rum: ben, var olduğumu her farkedişte (çünkü insan kendi varlığını bile hep hatırda tutamıyor, öylesine unutkan bir varlıktır), Allah'ı kendimden önce ve kendimden çok buluyorum. Varlığımdan şüphe ye düştüğüm anlarımda da, silkinip «varım, diyorum, çünkü Allah var». Allah var, öyleyse varım.