pınar

pınar
@PCZ2023
lisans(Çeko)
Antalya
k.maras, 15 Şubat 1992
253 okur puanı
Mayıs 2020 tarihinde katıldı
"...Belki bir gün kalbimi yormayan birine denk gelirim diye yaşıyorum..."
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
"...Allah der ki: "Kimi benden çok Seversen, onu senden alırım." ve ekler: "Onsuz yaşayamam deme, seni onsuz da yaşatırım." ve mevsim geçer, gölge veren ağaçların dalları kurur, sabır taşar, canından saydığın yar bile bir gün el olur... Aklın şaşar, dostun düşmana dönüşür, düşman kalkar dost olur, öyle garip bir dünya... Olmaz dediğin ne varsa hepsi olur... Düşmem dersin düşersin, şaşmam dersin şaşarsın. En garibi de budur ya... Öldüm der durur, yine de yaşarsın..." Mevlana Celaleddin-i Rumi
"... Mümin sevinci yüzünde, üzüntüsü kalbinde olandır..."
بسم الله الرحمن الرحيم Önce besmele En güzel cümle...