Pelinbukız

Pelinbukız
@PEGASUSA
Artık hiçbişi tat vermez oldu :(
“Yeterince kitabın var” diyenlere cevabımız hazır.
Artık neye üzüleceğimi şaşırdım... :(
Hayata Dair
~Bu devirde aynalara bile güven yok...~ :>
Sevgili dünlük... Dün ne yediğimi bile hatırlamıyorum —————...————...—————-——
“Hayatıma son vermek istiyorum ama...HAYATIMIN ANLAMI GÖZ YAŞI DÖKECEK...”