📚🔔 Tatil zili çaldı!
Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞
Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
Allah (cc) bazen bu dünyaya fazla meyletmeye, bağımlı olmaya başlayan kulunu mahrumiyet içinde bırakır ki yüzünü yeniden Rabbine döndürsün. Bu, insan için hayırlı bir şeydir. Allah'ın bizi O'na dönmemiz için bu yola soktuğunu unutursak O'ndan daha da uzaklaşırız. Bu, İblis'in yoludur. İblis kendisini haklı görüyordu, ama hak verilen Adem (as) oldu ve İblis daha da ileri gitti. Bizler hangi yolu seçmek istediğimize karar vermek zorundayız.
Hz. Adem ve Hz. Havva ağaçtan yedikten sonra: "Dediler ki: Rabbimiz, biz nefislerimize zulmettik, eğer bizi bağışlamazsan ve esirgemezsen, gerçekten hüsrana uğrayanlardan oluruz."
İnsanlık tarihinde edilen ilk dua, ilk istiğfardır.