Yazarın kalemi biraz eski basım da olduğu için içinde bilmediğim kelimeler vardı ama genelinin anlamı içinde yer alıyordu bu yüzden okurken bu daha çok hoşuma gitti. Hem kitap okuyup hem de kelime dağırcığımın gelişmesi beni mutlu etti.
Kitaba ilk başlarken sanki Zehra üzerinden ilerleyecek gibi sanıyordum ama tam tersi oldu ve babası üzerinden ilerledi.
Kim olursa olsun kimsenin sözü ile bir başkasını değerlendirmemek kitaptan tam da bu çıkıyor aslında.
Aslında bir babanın evlatları için neler yapabileceğini, her zaman evlâtlarını düşünmesi ama biz evlatların bunu bilmemesi, pişmanlıklar ve bu pişmanlıkların getirdiği acıyı okuyorsunuz kitapta.