Sanırım elde edilmesi zor kadını oynuyordum. Tanrı'ya karşı yan, O'nun bana gelmesini istiyordum. Var olduğunu kanıtlamasını. Ama bu işin böyle olmadığını artık anladım. Kendi hikayelerimiz gibi, inancımızı da kendimiz yaratıyoruz. İnanmak istediğimiz şeye inanıyoruz ama bunun için çaba harcamak gerekiyor.
Öyle öfkelenirsin ki yürümeden duramazsın ya hani. Yürümeye başladıktan sonra da, aslında olduğun yerde kalıp derin bir nefes almış olmayı dilesen bile, cidden gitmek istiyormuş gibi davranarak yürümeye devam etmek zorunda kalırsın. Çünkü bir uçurum kenarından ve içinden çıktığına şükrettiğin fırın gibi bir arabadan başka yer yoktur gidecek.