Senin de mektubunda yazdığın gibi, insan yaşlandıkça kalıplar kırabilmek daha da zorlaşıyor. Resmen enkaz altındaydım. Kim olduğuma nasıl bir dünyada yaşadığıma dair hiçbir fikrim yoktu. Kendimi yeniden doğmuş gibi hissediyordum. Yeni doğan bütün bebekler gibi ağlamak istiyordum. Ya da çığlıklar atmak.