Erdem katırcı

Erdem katırcı
@Palyco
”Çocukluğun kendini saf bir biçimde akışa bırakması ne güzeldi! Yiten bu işte.” Nilgün Marmara
“Al dival, al kiserai, al mashi!” Işık adına, ihtişam adına, sevgi adına!”
📚🔔 Tatil zili çaldı! Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞 Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
“Bazı insanlar hayatları boyunca bunu yapardı, karanlığın perdesini gündüzün açık pencerelerine tercih ederdi, çünkü böylece dünyayı gölgeler içinde görürlerdi.”
“Bunlar insanoğlunun en karanlık günleri. Umudun zayıf olduğu, ölümün hüküm sürdüğü günler. Ama ışığın en ihtişamlı olduğu zamanlar, en karanlık gecelerdir. Gündüz, parlak bir ateş bile zayıf görünür. Ama tüm diğer ışıklar söndüğünde, aynı ateş insanlara rehberlik eder!”

Erdem katırcı

, bir kitap okudu
9/10
·896 syf.·
6 günde okudu
·
2020 6. kitabı
Robert Jordan
9.5/10 · 546 okunma
Ama en tehlikeli düşmanlar, güvenebileceğinizi varsaydıklarınızdı.