Özgürlük için adım attığımda arkamda her şeyi bıraktığımın farkındaydım. Arabaya binene kadar sırtımdaki bütün yüklerden kurtulmuştum sanki.
Artık kendi hayatımın başrolü olabilirdim.
Belki seyircisi olmayacaktı ama bu benim fikrimdi!
📚🔔 Tatil zili çaldı!
Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞
Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
Varlığımın bu dünyaya neden gerekli olduğunu anlamaya çalışarak geçirdiğim saatler, bana bir ömür gibi geliyordu. Kendim olmak istiyordum, izin vermiyorlardı. Ölmek istiyordum, beceremiyordum. Öyleyse neden yaşıyordum ki? Bu dünyada bir başkasının istekleri doğrultusunda yaşama gerekliliği önemli bir mesele miydi?