"Senden Sonra"
Senden sonra sustu aynalar,
Yüzümde senin izinden başka bir şey kalmadı.
Geceler, adını anmaktan yoruldu,
Ama ben… hâlâ ilk günkü gibi seni bekliyorum.
Zaman, unuturur dediler
Oysa zaman, seni çoğaltıyor içimde.
Her geçen gün, bir hatıranı büyütüyor,
Ve ben, her sabah biraz daha eksiliyorum senle.
Senden sonra öğrendim,
Ayrılık bir son değilmiş,
Bir tür sessiz yaşamışlık,
Kalbin hâlâ oradayken, bedenin gitmiş.