Bedia Elçi

Bedia Elçi
@Paptyammm
Başak Okumadığın gün karanlıktasın
"Küçücük bir mutluluk yaşarken ben..." :)
Bütün gece yürüdüm durdum; bir türlü eve dönesim gelmedi. Öyle mutluydum ki... yarın görüşmek üzere!
Sayfa 15·Kitabı okudu
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
Yüreğim konuşurken ben susmayı beceremem.
Sayfa 11·Kitabı okudu
Zekâ güzellikle hiç yan yana gelmez.
Sayfa 10·Kitabı okudu
Şu yaşamdaki köşeciğimde bana yetmeyen neydi?
Sayfa 5·Kitabı okudu