-28 de çatlak ayak ile geçirmiş olduğum günler aklıma geldikçe içerik içerisinde bulunanlara göre hiçbir şey olduğunu anladım. Osman Komutanımdan kaleme alınmış mükemmel bir eser.
Türküler esas halkın duygu ve düşüncelerini yansıtıyor. İçten ve özgün. Yapmacılık yok. Türküler halkın çaresizliğinin ç, acılarının, duygularının bir aracı. Yapamadığı, baş edemediği, yenemediği zaman türkülere döküyor duygularını.
"Galiba ben insanlarla nasıl yaşanır bilmiyorum. İnsanlarla nasıl konuşulur, arkadaşlarla neler yapılır, sevgilin olursa onunla nasıl vakit geçirilir, biriyle arandaki mesafe nasıl ayarlanır... Ama hep biliyormuş gibi yaptım. Ve hep yanlış yaptım."