.... herkesin kendince sıkıntıları, dertleri vardır. Kimin, hangi koşullarda yaşadığını, nelere tanık olduğunu bilmemiz mümkün değil. İnsanlarla konuşurken bunu her zaman göz önünde bulundurmaya çalışırım. Bu nedenle insanları yargılamaktan kaçınırım....
Bazen hayal kurmadan da hayal kırıklığı yaşayabilir insan. Bilinçaltına itilmiş bir ihtiyaç neden olur buna. Beyin " doyurulamaz" gördüğü bu açlığı bastırır ve kendince yok eder. Ancak "var" olan bir şey kolay kolay "yok" olmaz. Beynin uğraşmak istemeyip bir kenara attığı şeye bilinçaltı eski bir dost gibi kucak açar. Gizli ve sinsi bir şekilde yaralı bir hayvana bakar gibi iyileştirir, büyütür ve güçlendirir....