Hayatın matah bir yer olmadığını,ve gerçekten o realistliğinin müthiş acımasız olduğunu, aşk acısından daha büyük dertler karşıma çıkarmaya başladığında anladım.
Bazı hikâyeler tam tahmin ettiğin gibi ilerler. Bazılarıysa son sayfada tüm bildiklerini sorgulatır. 🤯
Ters köşeleri seviyorsan, seni sonuna kadar merakta bırakacak 3 kitap önerisini keşfetmeye hazır ol!
Öyle çok isterdim ki
Her sabah kahvaltıyı sevinçle beklemeyi
O gün neler yapmalıyım?
Planlarını yapmayı
Şöyle güzel bir süslenip
Adımımı dışarı atmayı
Öyle çok isterdim ki... /
Kaybetmeyi kim daha çok göze alabiliyorsa, kazanan o dur.Aşık olsanız dahi kimsenin arkasından birden çok kez gitmeyin.Basit bir kural ama bunu yaşamadan iyi bilmek lazım.Bunu uygulamazsanız hep siz kahrolursunuz.Üzüntünüz devri daim edip size gelip durur.
Bugün seni çıkardım günyüzüne
İltihap bağlamış gündüzlerden arınarak
Gece nedir bugün? Uyumak ne?
Seninle dinlendi zaten
Çakır gözlerimin odağı
Sen berraksın artık, dünya berrak... /
Talip Bilat
Bir mimar dokunmasını istercesine
Bozkırdaki şehirlere
Sen de dokunuyorsun
Gönlümün kerpiçten sıvalarına
Her bir açıklığı kapatarak
Isıtıyorsun ellerinle... /
Talip Bilat