Kallikles der ki, felsefenin fazlası zarardır.Felsefe bir kerteye kadar iyidir, hoştur; faydalı olduğu kerteyi aşacak kadar derinlere gidersek çileden çıkar, kötüleşiriz;herkesin inandığı, uyduğu şeyleri küçümseriz;herkesle doğru dürüst konuşmaya, herkes gibi dünyadan zevk almaya düşman oluruz...
Denemeler/Montaigne