Bazı hikâyeler tam tahmin ettiğin gibi ilerler. Bazılarıysa son sayfada tüm bildiklerini sorgulatır. 🤯
Ters köşeleri seviyorsan, seni sonuna kadar merakta bırakacak 3 kitap önerisini keşfetmeye hazır ol!
Zannediyorum ki kayboldum koskocaman gökyüzünde.Yoksa neden görmezden gelsinler beni.Ya da ışığım mı parlamıyor eskisi gibi.Yalnizca beni görmelerini sağlayan parlaklığım mıydı yani? Hiç mi biri beni ben olduğum için sevmiyordu, benliğimle kabul etmiyorlardı tamamen? Sadece parlamam mı gerekti?Neden vardı ki o zaman ruhum, sadece bedenim yetecekse beni görmelerine? Hayır, bence kayboldum çünkü mümkün değil sadece fiziken beni görmeleri, boşuna mı yaratıldı ruhum.Boşuna mı çekti onca acıyı,boşuna mı çaba sarf etti bunca zaman her şey için.. mümkün değil.Evet evet,kayboldum sadece ve ruhumun çığlıklarını duyup bulacaklar beni.
~BT
-Bir hayvan olsaydın ne olmak isterdin Çakıltaşı?
-Siyah bir kelebek olmak isterdim.
-İşte sen bir kelebeksen, ben o kelebeğin kanatlarını ıslatan yağmurum sanırım.Sen özgür olmak, uçmak istiyorsun Çakıltaşı.
-Ee?
-Kanatları ıslanan kelebekler uçamaz küçüğüm.
-Uçamazsa ölür mü kelebek?
-Ölür.