İpek

İpek
Olabilirdi, olmadı... Hep böyle olurdu zaten Hiç olmazdı... A. Ö
📚🔔 Tatil zili çaldı! Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞 Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
O an farkında değilmiş ama onu terk edişi, ona dönüş yolculuğunun ilk adımıymış aslında...
Umut bir düşün başlangıcı, aynı zamanda bir düşün bitişiydi. Hayatın kuralıydı bu, sevmek bazen insanın canını yakıyordu...
" Masumiyetin en mükemmel hali aslında deliliktir. "
"Bu dünyaya verilen zararların yarısı kendini önemli hissetmek isteyen insanların eseridir."