Peace

Peace
@Peace2135
Fatigué, mais vivant.
Ne amca baba yarısıdır ne de teyze anne yarısı. Hatta bazen ne baba, babadır, ne de anne, annedir ama çocuk hep çocuktur.
📚🔔 Tatil zili çaldı! Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞 Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
Bazı şeyler kalbinizi kırar, ama gözünüzü açar.
Beni dışardan biri şimdiye dek hiç sarsmadı.
Herkes, herşeyi bir yerlere sığdırmış da, bi ben sığdırmamışım gibi.
Elbet o yağmur diner, bende o şemsiyeden kurtulmuş olurum.