Peace

Peace
@Peace2135
Fatigué, mais vivant.
Diploması dahi henüz olmayan birinin ülkeyi yönetmesi sizce de normal mi?🤔
Anket
hamartia isimli okura yanıt verildi
Peace
En fazla yeni bir işsiz olabilir insan, haklısın
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
Ben maskemin üzerine we don't need sex because the government fuck us everyday yazmak istiyorum.
Rojevin isimli okura yanıt verildi
Peace
Anlayanlar tabi ☘️😂