Avesta

Avesta
@Peakk
“Kendinsin geç kaldığın.”
"Sonra aramıza şehirler girecek, hiç karşılaşmayacağız. Tesadüfler bile bir araya getiremeyecek. Sonra belki birimiz öleceğiz, diğerimiz hiç bilmeyecek..." Nazım Hikmet 1902- 3 haziran 1963
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
"Yenilgiden hoşnutum çünkü bu bir sondur ve ben çok yorgunum."
“Nasılım biliyor musun? Şakaklarıma aşklar düşmüş.”
Duygu ve Düşünce
Bütün hayatımı geride bırakıyorum. Onu tepeden tırnağa görüyorum. Hakkında söylenecek pek az şey var: Kaybedilmiş bir oyun, hepsi bu. Bouville'e tantanayla girişimin üzerinden üç yıl geçti. Oyunun birinci partisini kaybetmiş, ikincisini oynamak istemiştim: Onu da kaybetmiştim. Bir anda, insanın her zaman kaybettiğini idrak ettim. Kazanacaklarına inananlar yalnız alçaklardır
Sağlam kitap önerisi olan varsa yazabilirse sevinirim.

Avesta

@Peakk
·
İnsanın eninde sonunda özüne dönmesi üzerine bir kitap varsa hemen okumak istıyorum. Köklerinden kopamadığına dair.