"En çok sevdiğin yemek hangisidir babacığım?"
"Hepsi, hepsi oğlum. Şu yemek iyidir, öbürü kötüdür demek büyük günahtır."
"Neden? Bir seçme yapamaz mıyız?"
"Hayır efendim, yapamayız."
"Ama neden?"
"Çünkü aç olan başka insanlar var."
'Ben, oğlum,' dedi, 'ölümsüzmüşüm gibi hareket ederim.' Karşılık verdim: 'Bense, her an ölecekmişim gibi davranırım!' Ikimizden hangimiz haklıydık patron?