"Birinin hayatına, birinin üzüntüsüne, birinin mutluluğuna, birinin ruhuna, birinin eline, yüzüne, sırtına, omzuna, yüreğine, bazen söz, bazen göz, çoğu zaman kalbinizle minicik de olsa, tüm samimiyetinizle dokunun."✨
Öğrenilmesi gereken ince bir çizgidir hayat,
Geçerken her anıyı anlamlandırmak..
Bu ince çizgiye inancı dahil etmek,
Kendimize bir söz vermek, o sözde durabilmek..
İçimize hikayeler anlatabilmek, yeni hikâyelere dahil olabilmek..
O çizgide beklemek sonra sabır gösterebilmek..
İnanmak, o inancı güzel şeylere yorabilmek..
Bir ihtimal taşıyabilmek, iyi şeyler olacağını ummak..
Hayat dediğimiz o çizgiye teslim olurken, mücadele edebilmek..
Ve tüm aksiliklere karşı çıkış yolu bulabilmek..
İrade gösterebilmek, güzel bir duruşa sahip olabilmek...
Sevgiyle kalabilmek, o derinliği hissedebilmek..
Bu çizgiyi anlayabilmek, imkansızlığı farkedebilmek, buna rağmen umut taşıyabilmek...
Hayat dediğimiz bu çizgi de var da var. Mühim olansa biz ne kadar var olabiliriz bu çizgi de...
Heft Reng Kurdî