Son günlerde, arada bir o zamanlara geri dönemeyeceğimi düşünüyorum. Gerçekler böyle. Çünkü o zamanlardaki gibi bir mutluluğu bir daha yaşayamam. Her gün bir mucize falan olacak değil ya.
Sevgi denilen şey böyle yapayalnız bir şeydir. Bir an için çok güçlü gelir ama bek bağlamaya değer bir şey değildir. Yakın zamanda şekli bozulur, kimi zaman rengini yitirir ve sonsuza dek buharlaşarak uçar gider.