Pelşinn

Pelşinn
Beyinlerimiz savaşsın isterdim ama görüyorum ki silahsızsınız bayım:))
Lisans
İstanbul
Diyarbakır
1828 okur puanı
Temmuz 2016 tarihinde katıldı
Unuttum diyemem, fakat üzerimde bir tesiri kalmamış. Sabahattin Ali
“Yeterince kitabın var” diyenlere cevabımız hazır.
- Gözden ırak olan gönülden de ırak olur mu efendimiz? - Hayır Olric. Yüreğinde bir yer açıp oraya oturttuğun her kimse, seninle birlikte gider her yere. Oğuz Atay
Tanıdık geldi bi
- Hayır, dedi. Beni sevmiyorsun. Sadece sevdiğini sanıyorsun. - Neyi hissedip neyi hissetmediğimi herhalde senden daha iyi bilirim, değil mi?
"Emin olma duygusunu çok özledim. Nereye elimi atsam şüphe. " José Mouro de Vasconceles