Pelşinn

Pelşinn
Beyinlerimiz savaşsın isterdim ama görüyorum ki silahsızsınız bayım:))
Lisans
İstanbul
Diyarbakır
1828 okur puanı
Temmuz 2016 tarihinde katıldı
Bir gece prense, "Ölüm beni korkutuyor," diye fısıldadı. "Ölümün gözlerinin içine o kadar çok baktım ki."
Sayfa 348·Kitabı okudu
Tatil planı hazırsa sıra okuma listenizde!
Bu yaz yanınızdan ayırmak istemeyeceğiniz kitapları sizin için bir araya getirdik. 💬 Siz olsanız bu listeden hangisiyle başlardınız?
Max ışıkları titreyen mumlarla dolu bir alanın önünde durdu. Prenses," Bunları ölüler için yakıyorlar," diyerek açıkladı. " Acaba kaç tane yakmamız gerek?" Gözleri sulanana kadar mumlarla baktı.
Sayfa 338·Kitabı okudu
Kaç kişinin öldüğünü asla bilemeyeceğiz. Ruslar rakamlarla hiç ilgilenmediler.
Sayfa 334·Kitabı okudu
" Ölüm kuzey rüzgarı, her şeyi diri diri gömecek karla dolu bulutlardır. İnsanın ciğerlerini yakan, kemiklerini kıran, yaşama sevincini çalan soğuktur. Ateş başında bir yer kapabilmek için cinayet işletebilir, o berbat odun ocakları bile bunun için yeterlidir ."
Sayfa 332·Kitabı okudu
" Savaşabilir ve onurlu bir biçimde ölebiliriz."
Sayfa 243·Kitabı okudu