Teninin…
Kokusuyla tadını bir arada yutmak
kadar buyük bir zevk-i sefâm olmadı.
Sırrı ifşâ olmuş bir iksir gibiydi
bu…Ve ben,
O gün bugün boynundan öpmeyi
ciğerime bayram sayıyorum…”
💜💜💜💜🦋🦋🦋🦋
Umut nedir , neye benzer? En dipte olduğunuz anda hayata tutunma ızı sağlayacak bir ip midir yoksa en karanlık gecelerde bile kara aksini düşüren bir ay ışığı mıdır?