Pembe sarmalı

Pembe sarmalı
@Pembesarmali
Kartal/İSTANBUL
13 Ağustos 1984
3 okur puanı
Ekim 2020 tarihinde katıldı
Teninin… Kokusuyla tadını bir arada yutmak kadar buyük bir zevk-i sefâm olmadı. Sırrı ifşâ olmuş bir iksir gibiydi bu…Ve ben, O gün bugün boynundan öpmeyi ciğerime bayram sayıyorum…” 💜💜💜💜🦋🦋🦋🦋
Reklam
Ağlarken gülmekmi zordur yoksa gülerken ağlamakmı
Umut nedir , neye benzer? En dipte olduğunuz anda hayata tutunma ızı sağlayacak bir ip midir yoksa en karanlık gecelerde bile kara aksini düşüren bir ay ışığı mıdır?