Bir hüzne elveda derken,
yeni bir hüsrana merhaba..
Der gibiydi, seni sevmek.
Gitmeni kabullenmiştim,
gel diyordum ama kabullenmiştim.
En başından korka korka,
sızlaya sızlaya,
söne savrula gitmeni kabullenişimi ardı sıra dizginlemeye uğraşmamı görmemeni de anlamıştım en başından.
Sarımtrak bir gündü işte.
Sen gelmiştin,
kırmızı yayılmıştı yanaklarıma,
sımsıcak gülümsemiştim,
ağzımda bir melodi,
ayalarımın ortasının terleyişi,
kelebek çırpınışı karnımda.
Dokuduğun her uyum,
sömürüydü.
Döktüğün her kıskançlık,
gitmek isteyişindi.
Anlıyordum.
Anlıyordum elbet.
Bir merhaba demek için gelmiştin ve gidiyordun.
Gel diyordum;
ama kabullenmiştim gitmeni,
Taaa en başından bir belirti olmaksızın.
Korkuyordum ve kabullendi sistem.
Sen gittin...🦄♊🍀