Bence insanın acısını içine gömmesi, o acı tarafından içten içe, bulanık ve anlamsız yollardan geçerek kemirilmesi demektir. Insanın ifade edemediği şeyin gücü patlayıcı, hasar verici, kendi kendini yıkıcı bir güçtür. Dile getirmek kurtulmanın başlangıcıdır.
Kendimi hem kendim için yaşayabilecek kadar güçlü ve iç zenginliğe sahip hissediyorum hem de hissetmiyorum. Bir davranışın, ufacık bir düşüncenin bile hırpalayacağı kadar dayanıksızım aynı zamanda.
Seni güvende hissettiren bir sevgiliyi hak ediyorsun, seninle el ele yürürken tüm dünyayı yakabilecek birini; bu sarılmaların senin teninle kusursuz bir eşleşmeye sahip olduğuna inanan birini.