Yazar hakkında kapsamlı bir bilgim yok ama adını herkes duymuştur malum. Benim de çok sevdiğim bir yazar. 5 Ahlak Yazısı adlı denemesini okumuştum. Savaş, faşizm, basın, laik ahlak ve son olarak göç ve hoşgörü/hoşgörülemezlik üzerine kısa 5 adet yazıyı içeriyor. İnce ve sürükleyici bir kitaptı. Çok beğenmiştim. Bunun haricinde şimdi okuyacak olsam Gülün Adı'nı okurdum. Önceki Günün Adası ve Yanlış Okumalar adlı eserleri de açıkçası bana güzel geldi. Araştırıp bakabilirsiniz. Umarım yardımı olmuştur.