Kitabı kütüphaneden aceleyle aldım ama kitap harika çıktı.. Kitap Ren’in yetimhanene olanları ve sonrasında benjaminle tanıştıktan sonra olanları.. Ren kendine sorduğu her soruyu sonunda yanıt bulacak.. Sonunda biraz hüzün varsa da güzeldi beğendim kitabı..