İrem Akar

"Gün". "AY" 1.uzgun. Ocak. = Kedi 2.zibidi. Şubat= şeker 3.tatli. Mart = iskelet 4.sinirli. Nisan = patates 5.harika. Mayıs = uzaylı 6.uzun. Haziran = peri 7.kisa. Temmuz= cadi 8.eglenceli. Ağustos = kurbağa 9.huysuz. Eylül = melek 10.serseri. Ekim = şeytan 11.saldırgan. Kasım = cüce 12.mavi. Aralık = kardan adam 13.manyak 14.şımarık 15.güçlü 16.garip 17.zeki 18.akıllı 19.gıcık 20.büyülü 21.ilginç 22.müthiş 23.komik 24.sıkıcı 25.olgun 26.sakar 27.sırık 28.havalı 29.kel
Anket
İrem Akar
Zeki şeytan
Etimoloji Defteri
Mücellit Nedir ?
10/10
·688 syf.··
Beğendi
·
2023 15. kitabı
(Okumayanlar için spoiler vermeden anlatıyorum) Merhaba Ben Çete 2- Arbade Yorumuyla Geldim : 1 . kitap çok heyecanlı bittii . 2. .kitabı merakla bekledim ve çıkar çıkmaz hemen aldım .Kitap akıcı ve sürükleciydi . Kitabı okuyanlar anladı . 2 Kitap çok aksiyonluydu . Kitabın sonunda böyle bir şok oldum ki bir süre şoktan çıkmadım . Bn bile bu kadarını tahmin ediyordum . 2. Kitap efsane . Kitabın sonu mühtiş kitap . 2 .Kitap çok kaos vardı . Kitap ' ta bir olay bittirken başka olay başlıyor . Kitap ' ta iki yeni karakter geldii . Öznur ve İlhan yeni karakterler . Öznur Kaya çok tatlı kız . İlhan Öykü ' nün arkadaşı . Kitabı 6 günde bitirdim . Kitap ' ta Barlas , Demir , İlhan ve Simay ' a çok sinir oldumm . . Şimdi siz diyecesksiz Simay, İlhan kim diye kitabı okudunuz da anlacaksız . Kitap ' ta yeri geldiğinde güldüm . yeri geldiğinde üzüldüm . Hele kitap son iki son iki bölümde çok kötü oldumm . Kitabın sonu spoiler olur diye çok fazla söylemiyorum . Acil 3. Kitap fırat Funda abla . Kesinlikle tavsiye ederim 100/100 Not . Kitabın kapağı ve ayraçı efsane ~En sevdiğim karakter : Öykü ~En sevdiğim çift : Öykü & Barlas En sevdiğim favorim karakter : Öykü ~En sevdiğim iki komik karakter : Aysun & Çetin En nefret ettiğim bir karakter : Barlas, İlhan, Demir ve Simay
Çete - ArbedeFunda Ayten · Epsilon Yayınevi · 2021185 okunma
İrem Akar
Merhaba acaba kitap nasıl bitiyor öykü hamile mi?