Ben başladım alıntılarımın altını çizdim tabii 😃 okuduğum başka kitap vardı bitirmeye çalışıyorum, bitsin çat çat alıntıları paylaşacağım 😉 bu arada hocam girip çıkıp bakıyordum "Mikail hoca başlamamış iyi çok güzel" derken bir de ne göreyim beni geçmiişşşş 😳 😂