Neslihan Değirmencioğlu

Neslihan Değirmencioğlu
@Perimasalimm
DİKKAT YORUMDA SPOİLER VAR!!
8/10
·416 syf.··
2026 20. kitabı
Kitap zaten ilk başladığımda bana kökler kitabını anımsatmıştı. Ve o kitabı gerçekten çok seviyorum. (Yazarlar meğersem arkadaşmış zaten teşekkür kısmında geçiyor) Ve aslında kitabı beğendim de . AMA Sonu biraz canımı sıktı. Mutsuz olmasına rağmen son cümlede bir açıklık falan bırakıldı. O açıklığı bırakmadan beni zırlat işte yatakta. Her kitap mutlu son olmak zorunda mı? Neyse umarım okumayanlar bu incelememi okumamıştır. Okuyanlar ise bana hak veriyor mu merak ettim
Karanlığın Durduğu YerA. B. Poranek · Guardian Yayınevi · 202544 okunma
İlayda Köse isimli okura yanıt verildi
Neslihan Değirmencioğlu
Ben uyardım ama ❤️❤️