📚🔔 Tatil zili çaldı!
Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞
Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
Kitap zaten ilk başladığımda bana kökler kitabını anımsatmıştı. Ve o kitabı gerçekten çok seviyorum. (Yazarlar meğersem arkadaşmış zaten teşekkür kısmında geçiyor)
Ve aslında kitabı beğendim de .
AMA
Sonu biraz canımı sıktı. Mutsuz olmasına rağmen son cümlede bir açıklık falan bırakıldı. O açıklığı bırakmadan beni zırlat işte yatakta. Her kitap mutlu son olmak zorunda mı?
Neyse umarım okumayanlar bu incelememi okumamıştır. Okuyanlar ise bana hak veriyor mu merak ettim
BEN BU KİTABA BAYILDIMMMMMM
10/10 5/5 100/100 ne derseniz
Konusu aşşşırı orjinal. Kalemi mükemmel.
VE KEYYY
Yani ben erkek karakterlere aşırı zor düşerim ama o herif neydi öyle
Kalemi de mükemmel bir yandan güldürüo bir yandan duyguları nasıl bu kadar iti geçirebilirsin be yazar?
Sonu da nefisti.
Okuyun okutturun efenim
Yaşasın KötülükSarah Rees Brennan · İndigo Kitap · 202565 okunma