“Annen öldüğünde sen aslında anneni değil çocukluğunu gömersin.. Ya çocuk ölürse? Bir anne, ölen çocuğunu gömmek zorunda kalırsa? O aslında neyi gömer? Kendini mi?”
“Ön yargılar gerçekten var olan bir durumu ortaya koysa da bu durumun kaynağını bulmaya çalışırken kolaya kaçtığı için sınıfta kalır. Bu da insanların çok iyi gözlemciler ama berbat yorumcular oldukları anlamına geliyor.”