Elma7

rdl
Benimde kırılacak bir kalbim var. Neyseki estetik diye bir şey var, çünkü kalp bu kadar bozulurken, ritmi duzene sokmak zor olurdu..
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
rdl
Nerede hata yapıyorum ya da nerede hata yapmıyorum? Sevmek mi, incitmek mi, düşünmek ya da gömmek mi tüm telaşe? Hayır, yeni baştan tanışmak ve övmek kendini, öyle övmek dediğime de alınmayın, kendini sevdirmek, tatlılaştırmak karşındakine.. Yoo, kısacık tatlılık, sonra şey oluyor, soğuk nevale. Şöyle bir düşünme hakkı, şöyle bi zaman tanıma hakkı versek? Acele işlere sevgi girmez, zamanın içine yayılsın şu sevgi, rahat bırakalım dedik ama, Zamanı mı öldürdük sanki biz!?
rdl
Güzelce anlatılanı dinlemek varken, işin çıkmaza gitmesine sebep olan kişilerce istirahat etmek biraz sıkıcı.
rdl
Hâl-i harap olanın kalbi serap olur mu
rdl
Ne geldiyse başımıza sevmekten.. Çok sevmek istemekten.. Yoksa insan neden bu kadar üzülesin ki?