Nerede hata yapıyorum ya da nerede hata yapmıyorum?
Sevmek mi, incitmek mi, düşünmek ya da gömmek mi tüm telaşe? Hayır, yeni baştan tanışmak ve övmek kendini, öyle övmek dediğime de alınmayın, kendini sevdirmek, tatlılaştırmak karşındakine.. Yoo, kısacık tatlılık, sonra şey oluyor, soğuk nevale. Şöyle bir düşünme hakkı, şöyle bi zaman tanıma hakkı versek? Acele işlere sevgi girmez, zamanın içine yayılsın şu sevgi, rahat bırakalım dedik ama, Zamanı mı öldürdük sanki biz!?