📚🔔 Tatil zili çaldı!
Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞
Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
Şeyhim..içimde çığ çığ büyüyen hasretin odu ile nasıl yaşanır bilmiyorum. Ben sensiz kalmadım ki hiç..vuslatı olmayan bir hasreti taşımadı hiç yüreğim,yollara bakamayacak kadar kesilmemişti ümidim, tutmamıştı dizlerim, kurumamıştı boğazım.. şimdi yaşamak nasıldır yeniden öğrenir gibi her gün bugün salânı dinlemiş gibi her akşamım.. geceler sen türküsü söyler iken geceler ağıt ağıt büyüyor içimde..susuşlar diken olup kanatıyor yüreğimi.. bu oda Sâkî'nizin (k.s) himmet-ü imdâdını eriştirmese idiniz pervâneniz kanatlarından önce yüreğinin ateşi ile kavrulacak şem ona ağlayacak,inleyecek idi...
İlâhi âh ki evlâd olamadık Gavsıma.. sen lâyık eyle şimdi Sultânıma...